test!


KÄRLEK
Du är kär nu
- nej :I
Du har sårat nån så de börjat gråta -alla har väll vart små ;)
Nån har sårat dig så du börjat gråta - jaaa!
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nope

Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - aduvet två men inte ett !
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  a..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - A
Jag har smygit ut utan lov - inte hemifrån 
Jag har ljugit om var jag är för någon - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - app
Jag har struntat i ett prov - neej! 

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nejnej tvärtom haha nejdå!
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - typ en hel dag iaf..
Jag har vaknat gråtande - aa
Jag har somnat gråtande - nee 

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nee
Någon nära till mig har begått självmord - ne


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - ja !
Jag har sett en fallande stjärna - aa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - aa hihi
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - jaa
Har sparkat en kille mellan benen - aa 
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej
Druckit en hel liter mjölk på en timme - nee
Jag har medverkat i en teater - a i skolan kanske

Har träffat någon från internet i det verkliga livet - kanske :)
Du har fångat en snöflinga med tungan - ja
Jag har suttit på ett tak på natten - hmm aa i somras !
Jag har aprillat någon - aa
Jag har åkt taxi - men ja
Jag har ätit sushi - aa ush ;O

Jag har åkt snowboard - aa kind of :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0