fast i stan :s

Hej!
Jag, Rebecka och klara var i stan idag, klara skulle köpa ett par shorts på gina (dipdye rosa typ) :p
Hade helt glömt bort att det var göteborgsvarvet i stan idag haha så vi kom inte över gatan utan var tvugna att gå runt hela jäva stan ! Det tog typ fyra timmar att gå i fyra affärer:( men med goa vänner så blev det bara kul.
Herregud vad jag skämde ut mig när rebecka typ nudda min fot och jag ramlar rakt ner på nordstansgolvet :s vi skratta ihjäl oss och alla runt omkring;D, kommer aldrig att glömma det asså.
Kom hem för en timme sedan och då gick jag o klara till videoaffären för att lämna en film som hon titta på igår, vet inte hur mycket jag har gått idag typ två mil?:$ Nu är jag hemma och har precis ätit ikväll ska jag nog bara chilla :)
fiiiiiiiiiiiiiina :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0