B-B-B-Baby i need you to listen, open up your ears pay attention let go of your fears.

Hej!
Mycket som skulle göras idag men aldrig blev gjort!
herregud skulle behövt pluggat på franska provet(fredag) och matte (torsdag) men men det fåår bli panik/natt plugg på torsdag istället;)
Idag var jag iallafall med Klara w och Issa , vi köpte glass och chilla typ. Skrattade åt typical svensken bilder haha omg va vi e tööönt.
När dem drog så va jag inne på faceook och sen dushade jag. När jag kom ur dushen var jag på sånt bra humör ovh ganska trött så jag fixade mig och tog bort sminket mm. och nu ligger jag på sängen omgiven av massa tända doftljus , frågar du mig? unerbart!
Sen måste jag bara säga att när jag hittade min dagbok som jag skriver i ibland , när man har lust att skriva om massa jobbiga grejer eller goa så fick jag såån lust att skriva så måste göra det nu haha!
Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0