vaaaaarmt!

Tja!
Idag så var det skola , sjukt gött väder ju ! typ femton grader i solen iallafall så hade vi matte utamhus och idrottspår utomhus ! vi spelade fotboll på en liten asfaltsplan haha skitkul ju !:)
När jag kom hem så åt jag och läste frida , ska snart plugga franska o sen dra ut o träffa nån :)
Juste haha gjorde ett iphoneskal nyss vill ni se det? okej här kommer lite bilder.
haha iphoneskalet är grymt?
Sorry att jag inte bloggade igår medn hade plugg o sånt tills provet idag då:/ sen så tränade jag sjukt kul men har ganska ont i foten nu haha vendela;)? Juste wilma va typ utelåst igår (på sin födelsedag?) så hon var hos mig en stund innan träningen med;)
Har ju inte grattat wilma här på bloggen för har inte hunnit men hon blev typ skitsur och snackade inte med mig på hela dan sen så drog hon ba så aja , grattis wilma .

Kommentarer
Postat av: wilma

vafan sanna du kryddar lite där va sa typ ingenting hahahhahahah älskar dig med saniiii!!

2012-03-14 @ 19:30:39
URL: http://bywilmaandersson.blogg.se/



Postat av: essla

hej väldigt härlig blogg :)

allt bra? :D

2012-03-15 @ 18:07:26
URL: http://esslaf.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0