Trött!

Hej!
Idag så borjade jag klockan halv nio (iallafall nånting) vi hade no sen varde idrott vi spela fotboll , skitkul förutom att moa fick värsta vristskottet i huvet och fick en hjärnskakning :S så hon fick åka hem segt!
När jag kom hem idag så åt jag lite och så sen drog jag till träningen , den var kul och pappa kom hem med dem nya puma king skoooorna till mig :D glad fast tyckte inte dem var så snygga hehe ska inte klaga för han blev typ skitsur :(
Efter träningen så dushade jag och skrev klart franska läxa , en sida om sig själv(typ).
Nu sitter jag och läser FRIDA samtidigt som jag kollar på teve och e inne på datan haha ;)
Ska kanske börja och skriva första kapitlett på ''Boken om mig'' som vi ska göra i svenska , ska bli skitkul!
Någon som har gjort den som har tips på något roligt kapitell som man kan ha med kommentera kommentera kommentera! nu!
haha:)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Fick människan hjärnskakning?!

2012-03-01 @ 21:41:59
URL: http://vendelajacobsson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0