Rebecka och Klara!

Tja!
Idag var det skola, goo skoldag men shjysst vikarie och rolig gympa:)
Efter skolan drog jag , issa , rebecka och klara w in till stan ! RIKTIGT gött gäng dedär!
Issa  skulle dra hem men vi stannade ett tag , fikade och sen så åkte vi hem spelade lite fotboll och åt . Nu är vi hos klara och vi var nyss ute köpte lite energidryck o chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips , väldigt mysig dag idag älskar er! :D
Nu ska vi tjocka oss och kolla på teve haha kanske gå ut lite ? , javet inte!
Här kommer en riktigt gammal bild på mig från femman intressant o se hur jag såg ut å eller? ;)

Kommentarer
Postat av: Klara svarar

Svar: Haha nej nej, så nolifer är jag inte fast jag är sjuk men va men nån kompis och så sökte vi på mitt namn så kom den upp. Bara feeeeeet kul, du ba: haha klara fagberg. flabbar ihjälmig eEXxDE <3 nej men charm TROLLET ofc

2012-03-31 @ 00:06:33
URL: http://klarafagberg.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0