Jaa

Hej!
Vet att jag inte har bloggat på typ hundra år men var på klaras tjejkväll som var skitkul god mat film o musik!
Efter det så sov issa över hos mig det va mys men hon slutade svara på när jag snacka så fatta jag att hon typ somna direkt haha!;)
Idag var det stan med klara w rebecka o klara f så sjukt kul hade vi , klistrade fast massa enkronor här o var o tittade om folk skulle ta upp dem haha;) klara ba: men tror ni verkligen att nån kommer ta upp den ja ba: aa titta bakom dig och sen skratta vi typ i en timme haha!
När jag kom hem så dröste släckten in en efter en alla hade lite mat med sig var! snart kommer klara hit och vi vet inte riktigt vad vi ska gö men aja vi fårse:)
Bye

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2024976/images/2012/pic_193312537.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2024976/images/2012/pic_193312587.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0