INGEN LUST :(

Hej!
I lördags så sov klara över hos mig det var skitkul haha , vi försökte göra video bloggar klockan fyra på natten men faila typ tre gånger :(
Igår så var det träningen på morgonen så jag o klara drog dit! efter en stund gick jag av eftersom jag har vart sjuk , kanske var lite tidigt att gå? :s
Idag så hade vi sovmorgon som vanligt sen var det en asgo dag med fotboll på rasterna och matte utomhus! vi fick sluta en timme senare för att vi hade klarat massa uppgifter o sånt , svårt att förklara men gött!
När jag kom hem så pluggade jag :( sen kom min f&f hit så seeegt men aja nu har dem nyss gått och jag kände mig lite tvungen att blogga haha ;) har ju inte gjort det på länge nu men statistiken var ändå bra :o gött ju ni är bäst:)
puss
haha världens sötaste ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0