hshsbhsbavgaanmalNsnslsvhavbs

Hej!
Idag det studiedag ! skitgött och nödväntigt:)
Igår var det skola o träning, träningen var go ! och efter den så gjorde jag mig i ordning, åt och packa sen drog jag till klara och sov där haha somna ganska sent typ halv fem fem men sov länge så jaaa... vi kollade på film den hette life as we know it tror jag,den var skit bra ! sen så va vi inne på datan kollade elsas värld o dubbelliv sen bara chilla vi resten av kvällen gick till willys o köpte lite myys.
Köpte spotify premium igår så sjukt gött att kunna ha det i mobilen aaaaaaaaaaaaaaaaaaa måste köpa ett par grymma hörlurar nu bara!
Nu är jag iaf hemma och har inget planerat:( assegt men ska ringa någon snart klara skulle stå på ica :(
ps. som ni ser är designen lite annorlunda men håller på att fixa lite ;) puss!
UDDA bild men aja! jag just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0