AAo.

Hej!
Idag vaknade jag vid typ halv tio , ganska tidigt men det var bra.
Jag åt och sen gjorde jag lite läxa , ska göra lite till sen så aa, har läst lite också i boken cirkeln. Ganska bra ändå fast trög i början bara :(
Snart kommer Klara och hämtar sin väska som hon glömde här för några dar sen !
Hade helt glömt bort att hon ska ha tjejkväll på fredag :s måste köpa present kanske ska köpa med wilma , fårse!
Aja jag kanske kan åka in till stan imon har inga grejer då!
Nu sitter jag vid datan och mitt hår luktar U-N-D-E-R-B-A-R-T-! haha så känns det när man har dushat för första gången på typ tre dar :s Aja här kommer nån bild från arkivet!
ganska gammal!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Snyyygg!

2012-03-07 @ 13:40:06
URL: http://wildheart.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0