20 saker..

Ni inte visste om mig;)

1, jag kan inte kolla när andra borstar tänderna haha.

2, ibland är jag skit blyg men annars är jag hur pratglad som helst.

3, jag skämtar hela tiden.

4, jag hatar folk som kittlas för hårt :(

5, varje gång jag hör orden nål, spruta, blod mm så blir jag arg/ledsen (hatar sprutor)

6, hatar att säga till folk.

7, blir röd i ansiktet lätt.

8, kan sjunga på en låt en hel dag även fast jag bara kan en rad.

9, kan kolla igenom folks ALLA bilder på facebook ibland.

10, jag biter på naglarna o hatar det så äckligt o fult ussh ska skärpa mig.

11, gillar inte o slösa pengar . men lyckas.

12, fyller år i september.

13, älskar paranötter hehe

14, nördar spelet rumble på iphone men har faktiskt tröttnat..

15, är klumpig.

16, har aldrig ätit surströmming.

17, hatar lax, blä.

18, älskar gratissaker.

19, tänker mycket .

20, älskar frukten sharon (stavas?) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0