missommardagen, slit och chill.

Hej!
Kvällen igår spenderades på mitt rum haha kollade på top model och somnade vid två, dem gick la någonstans vid samma tid vet inte...
Idag vaknade jag klockan tio och åt frukost, dushade och klädde på mig sedan gick jag och pappa ut för att måla grunden på huset. Vi hann klart med framsidan och det tog ungeär 4 timmar :s gött att man tjänade 400:-, behövdes pengar kan man ju säga !
Efter att vi hade målat så dushade jag igen haha (onödigtatt göra det innan?) sen funderade vi att åka och äta glass på avenyn eller nått men blev att åka till ica maxi för att handla lite goa grejer, spelade ingen roll för mig men glass var väll inte det man kände för dagen efter midsommar som är = fetto mat :D .
Kom hem vid sex, har hunnit äta och suttit vid datan en stund. Detta var en riktigt bra lördag med familjen, ibland är det gött att inte dra iväg och göra massa grejer.
Jag just nu: ska kolla matchen och bytte från kläderna jag hade idag till en sovtröja snyggt ;)
mongoflin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0