cyklat i centralstationen..

Tja!
Igårkväll var Klara issa och klara hemma hos mig vi kollade på Gossip girl och snackade, Klara w orkade inte gå hem sen så hon sov hos mig. Å gud flumm haha med någon app som man kan filma sig själv och sen blir det typ asljus röst haha 0o0
Idag har jag varit med Klara FFFFFFFFFF, Issa och Wilma vi har solat, ätit cyklat i till fyra gott haha skit asså vi skulle egentligen till netto vid gp huset men den stängde 5 minuter innan vi kom, typiskt :( haha så vi fick fortsätta ända till fyra-gott och vi genade genom centralen :s stjutsade issa och lovar att typ sju poliser såg oss...
Nu sitter alla i wilmas goa källare och dricker energidricka (annars skulle jag somna vid elva) ska snart gå och köpa godis seya, juste ska sova här :)
 
sneakpeak på min nya header som kommer upp snart ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0