Over the mountains, across the sky Need to see your face and need to look in your eyes

Hej!
Igår bloggade jag inte hehe vet men jag och issa solade hela dagen och sen åt vi middag för vi hade lite släkt här... Vi blev typ asbruna och glada haha vi har fixat lite förlägningssladdar till våra datorer , nööördar;) men gött när man väl ligger där i gräset.
Idag gick vi upp vid tio. Tränade klockan ett, första träningen efter uppehållet, det var kul och så men ganska jobbigt för först typ svimma jag nästan (låter så jävla överdrivet men jajja) såg typ ingenting helt svart. Satte mig i skuggan lite och drack vatten. Senare på träningen så råkade en tjej i mitt lad trampa på mitt långfinger så det blev kanske en liten spricka eller något i mitt andra finger som mosades haha lång förklaring där... och som plus på detta ramlade jag ock skrapade upp båda knäna :(
När jag kom hem hade issa legat och solat hela tiden och hon var brun:'(
Jag dushade och så sen drog vi in till stan. Köpte en sportbh behövdes till eskil. Fick bli en svart denhära gången, bra o veta!
Aja nu åt vi nyss middag med min familj och lite flickvänner och så.
Ska kolla på gossip girl ikväll sen kanske vi hyr film eller något puss ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0