Lübeck!

Hejsan! Haha först vill jag bara be om ursäkt för att jag skrev tolv timmar i bil snarare tre-fyra, fattade inte att pappa skämta hehe;) Iaf bilturen var ganska goo kollade på gossip girl åå så bra! och sen åkte vi ju färja över till tyskland i 45 minuter. Kollade lite tax-free perfymer och så :) När vi kom fram så packade vi upp lite och så sen gick vi in till stan, tråkig stad ush haha vi tyckte typ det va öde så vi ska ta bilen imon till typ hamburg eller nått! blev ganska lättad.. Hotellrummet var helt okej. Just nu ligger jag i min dubbelsäng, gött! Åt nyss middag på någon resturang så gott och creme brule till efterrätt:D Vi tänkte spela lite kort och hadet mysigt nu så aa hade! har inte så bra internet kan inte lägga up bilder sorry :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0