Bohusmalmön!

Hej!
Som ni nog har märkt så har jag inget internet här blev as glad just nu för det ser ut att funka pyttelite iaf, eller aa inte på blogg.se appen men på safari (fakta)
Vi har haft två grymma dagar här så mysigt.
Allt detta badandet, cyklandet ätandet och mysandet gör att jag inte längtar tillbaks till götet:/
Det enda som behöver bli bättre är vädret ushh!
Idag åkte vi över till smögen vi gick i lite affärer pö smögenbryggan och fikade, vädret sär var typ tio gänger bättre:( typ 20 grader och sol.
När vi kom hem så stack vi ut och sprang längs havet bland annat, jobbigt men värt.
Just nu ligger jag i våran dubvelsäng medans klara dushar, efter maten drar vi nog och köper glass vid bryggan. Hoppas ni har det lika bra som jag Puss!
Btw jag fick just veta att pappa hade bokat alla hotellen nu i danmark o tyskland:D pool och spa haha längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0