The lincoln lawyer!

Tjabba!
När jag kom hem förut så kollade jag på teve och insåg plötsligt hur trött jag var sov typ tre o en halv timme och därpå badade jag i åtta timmar yee så det är la en bra förklaring till varför jag ligger i sängen nu haha det käns som jag ska till skolan imon men jajja gött att vara pigg till träningen imon iaf! Kollade på en film med familjen nyss som hette The lincoln lawyer den var skitbra men lite komplicerad innan man fatta haha grym förklaring ;) iallafall ett tips till alla som inte har något att hyra!
Juste glömde berätta att innan vi åkte till stan igår så gick vi hem till Tova som har kommit hem från indien!! hon var jättebrun och hade haft det asbra!


Nu ska jag kolla facebook + bloglovin sen ska jag sova seya!

Haha bilden är på mig klara och issa om ni undrar ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0