Skolstart...

Hej!
Idag Började skolan .. haha kul att komma svettig till franskan.. vi hade idrottspår innan alltså, men vadå det var askul haha men min kondis är ju sådär nu efter ett långt lov med typ en gång tränade (kan man säga så?:s)
Dagen var kul haha jag har saknat issa som jag bara har träffat en gång på lovet, när vi såg varandra stirrade vi typ på varandra i typ fem sekunder innan vi såg varandra haha ;D
Jyste det började en ny kille i vår klass idag kom inte ihåg vad han hette typ cladious eller claodio aja spela roll det lär man ju sig sen:)
Förlåt att jag inte blogga igår men ändå sista dagen på lovet o hade inte tid att sätta mig o blogga haha:) iaf så var jag o Tilda på stan köpte ett torrshampo och en mascara o lite annat.
Idag är det terminens första träning!!!!!!!! längtar sjukt mycket men mina fotbollskor är lite försmå :/ men men.. några skulle till stan nu men jag pallade inte följa med måste typ sova nee vad tråkig jag lät nu haha men la mig ganska sent igår o träna imorse o träning ikväll :) Har bestämt mig för att vara jättenyttig nu ett tag så det är gött!
Nu ska jag fortsätta kolla på teve seya:)
Ps bilden är från när igår när jag och Tilda gjorde en smoothie:)+facelook o dagens outfit:)


Kommentarer
Postat av: tilda

haha jag hakar på dig på nyttig grejen nu vaa!!:)

2012-01-10 @ 19:10:48
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0