Bullar .. mm

Hej!
Idag var det skola, ungefär som vanligt men ändå ganska kul! det segaste var la NO lektionen när vi skulle kolla på någon film som var en halvtimma lång, ingen lyssnade och jag hörde typ en mening av vad dem sa, det var segt för han blev assur så vi fick läxförhör på filmen på onsdag... när jag kom hem vardet bara att sätta igång med pluggandet ... nivet hur det är? sex-sju läxor till imon och på onsdag man ba what:o
När jag hade gått igenom allt så var jag ensam hemma och kom på att jag inte har bakat på typ ett halvår så kanelbullar fick det bli :D
Nu sitter bullarna i ugnen och jag passade på att blogga en liten stund (:
Ska fota bullarna sen så kommer bilder! seya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0