Utkast: Feb. 4, 2012

1. är du singel?
2.favoritlåt? vet inte riktigt älskar alla låtar typ:)
3. Bästa tjejkompis? har många men kanske klara mm.
4. Röker du? nej:D
5. Fullständigt namn? sanna marie ...
6. Födelsedag? 12 september
7. Är du svensk? jaaa mer än hälften iaf
8. Vem ringde dig senast? min brorsa
9. Vem smsade dig senast? mamma haha
10. Vem kramade du senast? rebecka :)
11. Vem pussade du senast? wilma tror jag haha på kinden ;)
12. När pussade du någon senast? det var la förra helgen .
13. En snygg kille? justin bieber .
14. En snygg tjej? mig själv. haha nejmen molly sanden är jätte fin men tycker inte om henne som person tyvärr;/
15. Vem träffade du senast & vart någonstans? eira o tilda just nu i soffan haha
16. Ögonfärg? grön
17. Vem såg du senast? ↑
18. Har du någonsin förlorat en vän? ja
19. Vad åt du senast? senast senast senast en godis
20. Vad drack du senast? vatten
21. En vacker person justin hihi
22. En snäll person. Elin :)
24. En konstig person Tilda
25. När skrattade du senast? en sekund se.
26. När grät du senast? igår såg värsta gråtfilmen :'(
27. Vill du ha ditt ex tillbaka? nej skitlänge sen jag var tsm med nån typ i femman så ganska lätt-
28. En du saknar. min brorsa som bor i uppsala :(
29. Ditt humör just nu glad :)
30. Hur många vänner har du på facebook? 392.
31. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? ORKA RÄKNA D:
32. Har du skilda föräldrar? Ne
33. Hur många syskon har du? två:)
34. Din favoritfärg vitt beiget blått o sånt :)
35. Nån du vill träffa? hehe justin :I
36. Äckligaste du vet. sprutor
37. Har du någonsin brutit mot lagen? jaa det har man väll småsaker .
38. Är du kär just nu? dedu
39. I vem? dig

Kommentarer
Postat av: klara

till bilden på mig från igår: Fuck sanna man tror ju att jag är seriös på bilden haha ;SSSSSSSSS

2012-02-05 @ 13:45:15
URL: http://klaracw.blogg.se/



Postat av: eiralinnea

hahahahah den sista är ju klockren! och 24an haahahahah :D

2012-02-05 @ 19:03:43
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0