Stan jaaaa

Hej!
Idag var det skoola , var hos tandläkaren i typ en halvtimme så missade lite av so:n det va gött det:) idrotten var typ fotbollsworkout.
Efter sklan så åkte jag, rebecka , tova , wilma , klara o hilma till stan. Hilma skulle hem rätt tidigt för hon skulle på läger ! hadet kul! efter det så fikade vi på Le pain jag o tova köpte med oss frapinos dit :P kände för det så mycket !
Jag köpte inte sså mycket bara en perfym , tänkte köpa someday(justins perfym) men den kostade 235:- mer än vad den gör på internet så köpte en annan som luktar typ exakt lika dant nej inte exakt men likt!
Alla skulle hem men jag o klara kollade i lite affärer och drog till fyra gott haha. Kom hem för typ en timme sen och har nyss ätit en god middag , räääkor o sånt. Skulle egentligen vara med Rebecka och Tova nu men blev så jäkla trött när jag satte mig vid datan så jag orkar inte stannar hemma och chillar det är också ganska gött det !
Nu sitter jag och kollar på minuten ska kolla lite bloggar och så, hejdå!
Tumblr_lzvgvwqplw1qg8ahoo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0