Rubrik

Hej!
Idag varde skola , vanlig skola vikarier o så. Sista lektionen var idrottsspår vi bara flummade runt en stund och åt godis haha :p sen dushade vi o drog hem . När jag kom hem kollade jag på top model och sen typ simpsons haha:)
Efter det så åt jag och sen dess har jag pluggat :s missade nån läxa så får ta den på fredag + att vi har glosor då så jag pluggade lite mer.
Igår han jag inte blogga men efter skolan var jag med Issa :D vi pluggade haha ;) och så hade vi skooj ... Haha jag satt på hennes rygg när hon gick fast sen sa hon att jag inte hade nåra skor det var typ asblött ute så jag gick hem i strumpor , okej typ tio meter men ändå ;)
Nu ska jag typ anmäla mig till nån tävling kommer ett inlägg om det snart sen vet jag inte vad jag ska göra va inne på datan kanske ? musik ? puss :*
rolig ja e va? nejmen bakgrundsbild på mobilen om ni undrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0