Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

Hej!
Idag har jag haft fullt upp så nån bloggning har jag tyvärr inte hunnit:( Men nu berättar jag om dan!
Jag vaknade vid elva sen åt jag och kläddde på mig o sånt sen drog jag o tränade :) skitkul träning idag varde!
Efter träningen dushade jag sen drog jag direkt till mormor o morfar för vi skulle typ äta där och så, hade typ helt glömt bort det:s Det var god mat o så . kom hem nu , vet inte vad jag ska göra ikväll kanske ringer nån ett måste har jag iaf ! att kolla på kontoret! ove sundberg på jobbet haha så kul ska det bli hoppas jag :D
NU ska jag kolla ett avsnitt paradise om jag hinner :) ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0