how can you be so heartless.

Hej!
I måndags så var jag i skolan och sen så pluggade jag kuul -.- typ det enda jag gjorde så mm.
Igår så var jag i skolan då kul o höra ja, efter skolan så åkte jag, klara w, Tova och Wilma in till stan. Klara köpte en tröja lite snabbt innan vi frog till Soho och fikade och pluggade , myysigt! Efter stan så tränade jag på skatås :))
Idag vaknade jag vid sju, fixade mig o sånt nivet o drog till skolan . Sen var det lite lektioner massa läxörhör, läsförståelsetest ocg matteprov . Sist men inte minst var det fotbollsspår :) vi mötte 99 lite flum o så hehe.
När jag kom hem så fixa jag lite grejer, gjorde läxan , dushade, gjorde ansiktsmask, åt mat , satt vid datan och bara chilla.
Nu sitter jag och kollar på sveriges mästerkock det går inte att ladda upp bilder nu så det kommer i ett enskilt inlägg. puss

Kommentarer
Postat av: tilda

haha jag gjorde också ansiktsmask idaaag! haha:D

2012-02-08 @ 21:00:42
URL: http://tildaholm.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0