Fys!

Hej!
Träningen var super kul seriöst jag, nora, johanna, linn och klara w ägde skiten ur alla haha nejdå men vi hade asbra spel  och vann finalen med 8-0 :P  Fysen vi hade idag var jävligt jobbigt har inte kört så hårt i hela mitt liv kände att det passade perfekt på en fredag, början på en tjock helg liksom ;D
När jag kom hem så dushade jag och blev 100% fräsh . Sen åt jag världens godaste mat typ torskrygg med smält smör, ris och massa grönsaker o röror o stuffs haha hoppas ni anteckanr ;   ) .
Nu sitter jag och kollar på paradise hinner precis göra detta inlägget i pausen! Såhär ser jag ut nu, blött hår o allt.
såhär kul har jag haha mobbad unge

Kommentarer
Postat av: tilda

sv: hahah jaa absolultley (vet inte riktigt hur det stavas haha) menade inte så asså! :D:)

2012-02-03 @ 22:47:10
URL: http://tildaholm.blogg.se/



Postat av: eiralinnea

haha söööt är du!

2012-02-04 @ 09:21:36
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0