allo

Hej!
Sitter och lyssnar på all this way- amanda fondell , älskar den !
Igår sov issa hos mig, kuul o mys!vi åkte in till stan vid typ fem eller nått o köpte present till Hilma! + godis på fyra  gott haha. På vägen hem så var det värsta droggubben på vagnen :s han sniffade thinner :OOOOOOOO typ det värsta man kan sniffa ??? helt borta o helt svulle plus att alla typ satt o höll halsduken för ansiktet  för han lukta verkligen bensin ...
Idag vaknade vi typ vid halv tolv eller nått? kommer inte ihåg iaf drog issa efter typ tjugo minuter haha bråttom till gymmet :o sen åt jag frukost fixade mig o sånt o nu sitter jag bara vid datan . Ska åka till IKEA snart o kolla lite :p fårse om jag köper något. såhär ser jag ut nu :) puss
BÅDA är oseriösa om ni inte fattade det ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg, besök gärna min blogg om den underbara Justin Bieber! (;

2012-02-11 @ 13:44:25
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0