Starships were meant to fly, hands up and touch the sky.

Hej!
Idag vaknade jag vid halv elva , åt , fixade mig och drog in till stan med kompisar!
I stan köpte jag lite grejer till ett skolprojekt och så åt vi på donken ;) javet javet tjockt men jajjjjja.
Kom hem vid fem typ, tränade inte idag , fuck of jag har saknat fotbollen så mycket för har missat två träningar :( är fortfarande förkyld:/
Snart ska jag träffa Tilda , Eira och Tova, och nu är jag med wilma. Vi typ pluggar och kollar lite bloggar mys! :I
Här kommer lite bilder från i somras och så!
HAHA skrattade när jag såg demma bilderna på mig från sexan aaaaw :I :)

Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHA andra bilden var när du skulle härma lisa va?? har för mig det loloolololololol

2012-04-10 @ 23:14:03
URL: http://klaracw.blogg.se/



Postat av: eiralinnea

hahahaha sööt!

2012-04-12 @ 10:17:46
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0