Inte bloggpaus längre !

Hej!
Nu sitter jag i skolan och har nyss blivit övertalad om att inte ha bloggpaus längre , aja dår får jag la börja igen ;)
Alla presenter ska ut på bloggen inom kort för nu har jag fått det mesta !
Igår spelade vi match mot Stenkullen , fjortissar gud! varje närkamp slutade med tjafs typ , ojoj...
Men förlust iallafall men gör inte så mycket efter som det var det sämre serien och det var inte så bra lag vi hade men ändå 3-2 bara :DDD vi ägde den bästa matchen på länge trots förlust .
Idag har vi haft typ 1 lektion sen fick vi lite bild istället för SO och nu har vi ''håltimma'' fast i klassrummet så datan åker upp :D  Haha halva klassen sitter o kollar på typ youtube o grejer.
Nu ska jag kolla bloglovin seya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0