inget som helst tid !

Hej ! detta ska bli ett snabbt inlägg!
Igårkväll överraskade tilda o eira mig med present o sång i dörren ! tack det var jätte gulligt ! sen kollade vi på idol och åt tårta sen skulle dem dra vid tio tiden . fick godis som jag åt upp idag för jag spydde nästan igar haha ...
Idag var det idrottsdag , i regnet + blåsten , men ändå ganska kul !
När jag kom hem så pluggade jag sönder och sen tränade jag , kul träning btw. bäst på länge.
Nu ska jag börja på en läxa vi har till imon och presenterna kommer på bloggen när jag fått alla (det vill säga snart!)
:************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0