den tiden när glass är bra ;)

Hej!
Jag vaknade nyss och tänkte slänga in ett liten inlägg.
Hemma från skolan idag med , troligtvis har jag halsflus ska till läkarn imon ifall det blir värre, men jag åker inte dit om jag verkligen inte måste... Lukten på sjukhus får mig att tänka på sprutor , blodprov och stickprov , fyfan.
Men mamma har iallafall pratat med nån där och hon ba : ät massa isglass , drick vatten och ta så mycket halstabketter du kan (;
Aa isglass är ju aldrig fel !
Det är 6 tjejer och 2 killar i klassen som är sjuka så det är ganska få i skolan nu typ fyra tjejer haha.
Idag ska jag kanske kolla på nån serie på datan , snälla tipsa !
Lånade nån bok igår och började läsa men som förväntat kom jag till sida 2 liksom det gick inte när man har feber, ont i halsen , tänder , öron , nacke haha ben mm , klagar gör jag javet men ni får stå ut !
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0