Chill dag !

Hejlloooooop!
Idag var det en asbra skoldag med håltimma inblandad ;) jag klara ich wilma drog hem till mig och köpte kladdkaka på vägen ! hade asflum så det är inte sant mina ben gör ont+ min mage ... haha .
Efter skolan drog samma folk hem till
wilma och åt pizzzzza .. götttt vardet plus att vi kolla på världens bästa program (hahah intärnt) .
Stressade mig hem från wilma för o byta om till träningen som äääägde!! sketakul. När jag kom hem åt jag tacos och dushade, nu har jag nyss pluggat "Massmedia" och engelskan tills imon och snart börjar England-Sverige , kollar nog en stund :) Seya


 

 


Kommentarer
Postat av: klara

TA BORT och HAHAHAHHAHAHA bästa programmet HAHAHHAHA

2011-11-15 @ 22:36:56
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0