im sorry..

Hej!
I förrgår sovde klara här! det var askul och vi typ bara chillade+kollade film, ''Dear John'' (:
Filmen var bra men lång :)
Igår hade Tova Tjejmiddag ! Gårdagens höjdpunkt blev det, dans film crazy humor och mycket mer !
Filmen vi såg hette ''The Switch''. Igår kom jag inte ens tanken på att blogga föränn sent, innan Tovas party var det stan med Klara för att Köpa något härligt till Tova, Det blev ett par örhängen från Bikbok + en godisros.
Så myckeet godis som Tova fick vill jag inte ens tänka på vad eftereffekterna blir efter att ha ätit upp en tredjedel av det..
Nu är klockan 11.28 i sommartid och jag vaknade nyss. I eftermiddag är det träning i Skatås , ingen vanlig träning för att det kommer att vara sju stycken människor som går träningkurser som ska träna oss.
Nu kommer bilder från igårkväll! hejdå:)


haha hittade ingen bild som såg glad ut för alla blev så suddiga men men jag gtar denna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0