Hål i örat.

Tjena!
Idag varjag inte med på idrotten seegt, men det var ett måste.
Matte, NO, franska, och slöjd var några av ämnena vi hade idag ganska okej ändå + att det är fredag , då e allt okej.
Idag på rasten gjorde Tova och Hilma hål i örat med ett häftstift! fattar inte hur dom vågar haha sjukt.
Förut var jag och hyrde en film till en mysig hemmakväll , det blev Grease. Har sett Grease många gånger men ändå.
Somsagt blir det en mysig hemmakväll med mamma men innan det kanske jag ska träffa Hilma?
Fårse hur det blir med den saken är lite trött.
Nu sitter jag och kollar bloglovin samtidigt som jag bloggar gött!
seya.

Kommentarer
Postat av: tovaa

Jag vet medn du ville inte vara med i filmen så jag orkade inte förklara, not a big deal!<33

2011-03-04 @ 17:24:57
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0