Guitar Hero

Hej!
Idag hade vi vikarie typ hela dagen i skolan eller jag typ hälften då! (: soft..
Efter skolan så var jag med Elin och Sophie! vi nördade (som rubriken säger) Guitar Hero haha !  grymt..
Dem spelade på Beginer jätte bra *not* haha ..
Nu ska jag typ läsa femtio sidor i vår svenskabok (Hungerspelen) och sen göra lite engelska , fan jag glömde boken ): men jag gör la den imon då , mycket som jag har skjutit upp tills nu hehe . Det blir lätt så :D
Ses senare seya!

ps. skriver från min mini-hp nu för glömde skoldatan i skåpet..



ps igen, jag ska få min iphone imon, nu är det inte långt kvar.

Kommentarer
Postat av: F I L I P P A

Hej, just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett väldigt fin halsband eller earcuff från Jo'Sign på min blogg, var gärna med och tävla! :D kram

http://filippall.blogg.se/2011/march/tavling-smycken-fran-josign.html#comment

du kan anmäla dig tills 14 mars (en vecka kvar)

2011-03-07 @ 21:58:29
URL: http://filippall.blogg.se/



Postat av: elsa

Hej! fin blogg du hare <3

2011-03-08 @ 10:44:57



Postat av: lisakrown

Tack för detta kommer jag att ta detta och kommer med!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0