appstore..

Hej idag blev det inget fotbollspår eftersom att vi drog över med fäktningen förra gången , det var rätt tråkigt+kallt att åka spårvagnen hem eller jaa att vänta på den ! (:
Lite senare idag ska jag fixa till min phone lite typ appstore sätta på skärmskydd mm..
J-A-G Ä-R G-L-A-D   :D
Juste i måndags kväll bestämde jag och mamma ocss för att åka till Allum , där köptes det in tre saker som snart kommer i bilder här nedanför (:
Nu har jag nyss gjort matte läxan och funderar på att göra en ny fräch och finare header seya!..



Spetsig t-shirt från kappalh 249:- ( det är ett linne under på bilden.


Höga byxor som hänger på höfterna JC 299:-

mag-tjocktröja typ går inte ända ner på armarna JC 199:- (ser bred utt men på är alltig snyggare)



Kommentarer
Postat av: eiralinnea

snygga grejor!

2011-03-09 @ 19:18:25
URL: http://eiralinnea.blogg.se/



Postat av: Moa

GILLA!!!

2011-03-11 @ 11:58:47
URL: http://nosmosplejset.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0