Klara gästblogga(de)

hejsan svejsan :)) nu sitter jag här i soffan med världens bästa sanna och klara och kollar på talang. idag har vi vart på härlandatjärn å solat & badat, as gött väder typ 23 grader! sen drog vi till klara och äka tacos, "mums"
sedan gick vi ner till sanna och lämna våra väskor så gick vi å hyrde film :) Å sanna spottade ett kaffe tuggummi i mitt hår, blev så jävla sur ! :O jag hade en tuggummi klump i mitt hår. haha nej men det va tur att det gick bort iaf , men nu luktar jag kaffe i håret....
nu ska vi dra ut en stund . puss <3

Haha detta inlägget gjorde Klara F för kanske en vecka sedan men hon råkade publisera det på min designblogg (goo e hon) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0