tyvärr skit tråkigt ! med ingen data men men !

hallo ! Imorse gick jag upp bid elva halv elva sådär.
Sen hämtade vi upp klara för att åka till ikea. Jag skulle kolla på matta och bedsoffa till mitt rum ! (:
Väl där tog vi minst hundra pennor haha, ner i väskan. Vi fikade lite och sen åkte vi hem.
När vi va hemma spelade vi fifa 08 , åt och spelade lite till.
Nyss kom jag hem efter att ha följt klara en bit.
Ajuste vi bakade ju bröd också eller aa vi rullade det bara hehe (;
sorry för så mycket bildlöst men ni kan få en gammal bild :)

ps. rubriken säger att min skoldata har fått virus + att min vanliga data har inget virusskydd för tillfället så jag kan inte vara inne på datan till jag har fixat det ! ):


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skämta men jag kan väl ta bort det!!! :)

2011-01-11 @ 19:59:51
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0