träning utan fotboll?

tjeeena!, nyss kom jag hem från träningen den var go men vi åkte tyvärr ut i finalen haha ):
lite ''fys'' på det alltså den dära basketen + innebandyn.
det som var lite mindre bra var la att halva min tånageln sprack innan jag skulle dra till träningen  så det blödde lite och den håller på att rivas upp hela tiden (jag slog i min fot i tröskeln! klantig som jag är.
Våran franskalärare ska till typ Växjö? eller nått så vi har ingen franska imon det blir nästa fredag istället! (:
tummen upp för det!
verkligen.
En sak som jag hatar är min header!
ja menar gud kolla på den men den kanske kan bli bättre så småningom!

ps. jag och mina föreldrar funderar mellan ny fräch mobil eller ny fräch systemkamera till mig? jag kanske ska betala ganska myket själv men ingenring är bästämt och då säger jag ingenting (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0