Morden in midsommer

hej hej , åkte till IKEA efter träningen köpte lite växter  och så, fint blev det!
Jag var där typ i två timmar med min brorsa hans flickvän och pappa.
Alltid kul att kolla på saker till rummet.
Träningen idag var as go! först sprang vi i en si sådär 45 minuter sen teknik resten.
Kul att träna men sådär på isunderlag.
Nu sitter jag i soffan med mamma och pappa och kollar på teve.
Morden in midsommer visas till halv elva sen lägger ja la mig.
Segt med skola imon, men ändå lite gött.
Ajuste två saker till jag såg nyss på solsidan gjorde ni?
och nu ska jag svara på lite kommentarer från klara.

1, vrf ringde du inte johanna? : ä jag vakna typ 10.10 så hon kanske hade åkt mm. (:
2,Snyggo : haha .
3,såg du det med tävligen på min blogg eller? :nä hon frågade om jag ville va med(:

ps. jag vet inte varför jag svarade på kommentarerna i ett inlägg och inte bara på din blogg men nu blev det så! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0