Im back!

hej! kom just hem från Stena Line (: grymt med borta men grymmare med hemma! haha det har varit toppen måste jag säga (; detta inlägget ska inte bli en kort sammanfattning utan detta ska bli en lång sammanfattnig!
okej såhär börjar det: klockan 8.00 åker vi ifrån kålltorp, jag och eira fick dom två trånga platserna i bakluckan men men det var bara en halvtimma till båten så det gick. Senare kom vi fram till båten spelsugna och hungriga eller aa iaf jag för min frukost va inte stor. efter en del spelande så var vi framme. vi hittade parkering och checkade in på ett 4 stjärnigt hotel tror ja de va . efter att ha bosatt sig tog vi en runda med shopping till ett billigt julklappsspel som vi skulle spela på nyår. Därefter åt vi mat på Subway eller ja snarare ja och Eira bara (gott). På kvällen åt vi på en resturang där blev det en god tomatsoppa för min del. den vakna delen av dagen slutade väll ungefär halv elva, ganska tidigt men man hade ju en kommande nyårsafton väntande dagen efter. Vi gick upp typ nio för att dra oss ner till en underbar frukostbuffe. Sen blev det ännu en runda inne i stan men denna gången på jakt efter badkläder vi hittade något somm dög till att spaa på eftermiddagen, bastu och bubbelpool räckte gott till en uppiggning. Sen va det på med nyårskläderna! paketspelet drog igång ungefär klockan 7 för klockan åtta var det resturang som gällde. Hur bra resturang som helst och festlig förkväll blev det. Vi lämmnade resturangen vid elva och utanför stog det två lite mer eller mindre vingliga män som hade en fruverkeritårta i handen vi kollade på den och sen drog vi oss till värmen inne på hotellet shit va det blåste gud! dock var det en smula varmare i danmark folk hade ju nästan inga jackor .. aja iaf efetr vi hade hämtat oss på hotellet drog alla (alla förutom mamma) sig ut vid tolvslaget, det var GALET som f*n shit danskarna hade noll koll (inte för att sverige har det)  på raketerna. det smälldes parkerade bilar, folk satt på höga statyer, Eira blev kramad twice av en full kille som sa gott nytt år , jag blev nästan påkörd, raketerna drog vilket håll som helst!  aa hur galet som helst och kallt så vi kom tillbaka mitt i smällandet till hotellet runt ett (dom körde länge) då till min förvåning ville dom vuxna slappa på rummen så jaja vi somnade kanske runt 2 ganska tidigt för att vara nyår men okej(: dagen efter var man utmattad! ja spydde på båten (de gungade :s )  men jag vann sammanlagt 500kronor på båten ! (:
Eira det var en as bra nyår säger jag bara! hejdå¨här kommer bilder!


Kommentarer
Postat av: tilda

lååååååååååååååååååååååång text däva! :O :)

2011-01-02 @ 01:01:41
URL: http://tildaholm.blogg.se/



Postat av: eiralinnea

alltså helt galet BÄÄÄÄÄST! älskar, älskar, älskar!

2011-01-02 @ 10:43:27
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0