hej. feluppfattat?

hej. idag var jag med Klara och Johanna efter en rad missuppfattningar blev dagen som vanligt igen.
Nej nu fastnade jag framför teven, jag har skrivit på detta inlägget i 17 minuter eller aa 16.
Man ska inte ljuga haha.
Ojj vad roligt ? nej men jag är som jag är . kanske som alla är , jag kom ihåg en gång när jag och tova skrattade åt en bok typ. en bild i. jaa du tova ett bra sinne för humor? kanske men kanske inte när det blir som flummigast!

Tova förlåt att jag skriver detta på bloggen men det vet ju du med att det går som vågor mellan oss nu.
Vi bråkar lite för ofta.
Varför ? vi måste försöka ta det lite lungt med att försöka göra om allt till en diskussion.
Aja vi kan ju snacka imon.

nu ska jag kolla vidare på Föräldrarfritt på femman.
Sådär va? nej men det är kul att de barn som är lika gamla som oss och är lite annorlunda .

aja nus ka jag dra bye bye!

nu har jag skrivit i 27 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0