hällre förtidigt än försent.

tjena, nu sitter jag vid köksbordet och väntar på att någon spöke eller liknande kan plocka bort frukostresterna.
Nej men iallafall har vi en riktigt toppen dag idag. Dagen börjar med bild och musik därefter lunch, engelska , idrott och slutar med  fotbollspår.
Igår när jag kom hem från skolan var det inget snack om saken så jag satte mig med läxor och sånt .
Bloggen fick vänta tills idag tänkte jag men det blev ett lite pytte litet  inlägg. Kul att läsa det inlägget? Nej!
Men ni vet hur det är.
Iallafall var gårdagens iskalla (innan vi började) träning ganska bra lite småmatcher turneringar mm.
Efter träningen kollade jag en stund på handboll (så länge jag kunde stå ut) sen läste jag ut min bok.
Tusen gånger starkare var bra riktigt bra. Grym författare hon skriver så bra tycker jag, ska bli spännande att se filmen med klassen nästa vecka på onsdagen.
Aja nu ska jag ducha och sen dra mig iväg till skolan så vi ses.

Kommentarer
Postat av: klara

haha, i mars är det ju:D

2011-01-27 @ 22:04:12
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0