hahaha barbies!

tjenahejsan!  har haft as kul idag ! jaa knasig som klara f är haha så tog hon fram en massa barbies,, haha aa så spelade vi spel de hette typ wouldyu tror jag.
snön är ganska hög här i kålltorp nu! och imorse när jag gick upp eller aa halv ett då, så snöade de as stora   snöflingor.
Vägen att gå till johanna f är inte speciellt lång det kanske tar 3minuter kanske, men det känndes som om det tog minst åtta ush gick knappt och gå & samtidigt fokusera på att inte ramla!
aja skulle bara säga tack till klara f ): haha för att hon sa till johannas mamma att jag hade svarat i telefonen och sagt typ hala halå! sen lagt på (: haha klara fy på dig !
nu har jag precis ätit underbar hemma gjord pizza.
ska kolla på film ny seeya !
bjussar på en fin bild haha!


Kommentarer
Postat av: klara

SV; jag vet, och? :) du sa ju att man kan köpa samma eller?:)

2011-01-05 @ 20:59:43
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0