filip & fredriks årskrönika!

Tjabba tjaina! igår kollade jag på aa rubriken talar nu! de var ju sådär, och ja menar hur länge var kissie med? Haha ''roligt'' nej? aja iaf fick man sig några skratt (:
Idag har jag no idea vad jag ska göra ): mindre kul! men skla väll ta och ringa någon nu .. (:
Nu sitter jag vid ett avdukat köksbord , åt nämligen frukost nyss efter att jag vaknade kvart i elva (:
Gillar lite mindre att det närmar sig skolstart ! haha fast idag är det ju söndag kan man säga, eller a röd dag !
Det snöar som bara den ! aah så det kanske blir lite ute idag med vi fårse!
Seya!

Kommentarer
Postat av: klara

Ja så kul som den där kommentaren du gav till tova,,,,,,,,,,,,,;) trodde inte hon visste såntdär svårt;)

2011-01-06 @ 16:04:55
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0