blir sur på klaras tränare !

hej hej imorse vaknade jag runt halv elva. Då ringde jag ungefär 20 gånger till klara tills jag trodde att hennes telefon kanske va avlagd :/ sen pröva ja mobilen ett antal gånger men den va avstängd tillsist efter att ha damsugit runt lite och så svara hon!
vi bestämde oss för att fota med hennes nya systemkamera ute i härlanda tjärn, kallt.
Ja ni undrar väl kanske lite kring rubriken? Jo de e så att klara har alltid träningar dom dagarna man ska gö nått!
): Så nu e hon på träning eller aa lite senare sen..
Idag ska jag mest slappa tror ja! blogga lite kanske, kolla teve. Älskar att kolla på teve i vår nya soffa gaash! (; Älskar det värkligen!
Nu kommer mina bilder som jag tog med  mobilen idag Puss


 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0