äjj dumt av mig.

hej! idag har jag gått runt med dåligt självförtroende till johanna! jag sa att det var träning klockan tio idag för jag trodde det . Men det  var själfallet klockan ett. Vet faktiskt inte vad jag fick tio ifrån .
Aja vi får hoppas att hon kollade hemsidan (: nu sitter jag och gnager på dom sista annanas bitarna, gott.
Resten av dagen idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Ingen aning. får se om jag ska typ städa rummet
(ganska stökigt) . Nej detta blir ett kort inlägg. Ska kolla bloglovin serru. Puss.


old picture .

Kommentarer
Postat av: K L A R A

HAHA, stackars johanna :( vRF RINGDE DU BARA INTE HENNE ;)

2011-01-16 @ 13:03:19
URL: http://klaracecilia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0