Vinst!

Hej (:
Nu sitter jag trött i soffan med datan i knät.
Efter Detta blev en kort dag med bortamatch som vi vann med 2-0 . Haha dom som såg så kaxiga ut i början men faktum är att dom hade inga anfall i första och bara typ tre i andra, vi mötte Lindome.
Förut när jag kom hem så luktade det hur gott som helst vi åt lasagne och sen tog jag en låång duch säkert på en kvart :D
Ikväll är det Solsidan , att det är bäst med stora bokstäver. Att det bara är en kvart med små bolstäver , bajjjjstråkigt!
Detta blir medelkort detta men ska mejla till hemsidan där jag köpte mitt ''skin'' till iphonen så att vi kan få tillbaka pengarna!
seya!


Bild från Mexico 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0