Remember me. Stan. Fynd.

Hej! nyss kom jag hem från stan ! jag var där rätt länge och kollade igenom ett antal affärer.
På vägen hem lånade jag den tredje av klass 7:b böckerna, rätt bra !
Igår kollade jag på film med Tilda och Eira, först skulle vi åka till Haga med så blev det inte.
Vi hyrde två filmer , Remember me och Sex and the city 2.
Eira hade sett båda jag hade inte sett Remember me och Tilda hade inte sett någon av dem.
Efter många timmars gråtande + skrattande (mest gråtande till Remember me) så gick vi ut en sväng.
På kvällen kollade jag på lite fotboll, Barcelona - Arsenal , Arsenal vände matchen totalt och tog över ledningen.
Matchen slutade 1-2 , men det tar Barcelona igen på hemmaplan .

Här kommer det bästa jag köpte från Indiska. ordinarie pris 179:- , nuvarande pris 15:-
shit asså jag har letat i ungefär 40 minuter nu och hittar den inte!
aja den ser typ på ett ungefär ut såhär fast mycket tjockare stickad och stickad med blommor i , fin.


Kommentarer
Postat av: tova

Varför? får man inte lägga ut en enda bild på dig eller? :) Varför sa du till Eira att jag hade ringt dig och frågat om 12 kr till kläder?

2011-02-17 @ 18:19:16
URL: http://tovvas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0