Lite saker...

Tjena idag på dagens shoppingrunda så handlades det bland annat en sänghimmel haha ganska söt faktiskt,
+ en ljuslyckta , påslakan+örngott, papperskorg (soptunna haha , Eira och Tilda) , två underbart doftande ljus
och kanske någonting mer!
Jag är nöjd med både varorna och priset!
Idag när jag kom hem satte jag upp sänghimmeln och fixade rummet, riktigt mysigt blev det.
Ikväll ska jag nog vara med dom en liten stund (: vet inte vad vi ska göra men det kommer vi säkert på,
Nu sitter jag i min säng och skriver, har precis returnerat union jack ''skalet'' och jag hoppas att det funkar seya!
P-U-S-S



Kommentarer
Postat av: eiralinnea

hahahaha, spotunna, hahahha! :D

2011-02-15 @ 19:22:56
URL: http://eiralinnea.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0