kanelbullar !

Tjena idag var jag med Nora och Rebecka ! (:
Vi bakade bullar och lockade håret haha tog ett tag med allt detta men bullarna blev asgoda!
Den ena plåten med bullar blev inte riktigt färdig och problemet uppstod ett flertal gånger under bakandets gång serry!
Nu gick nyss Nora och Rebecka hem ):
Men jag ska mysa med familjen som nu i stort sett är mamma och pappa eftersom mina brorsor har ett liv (inte bara facebook hos dom inte) haha :D  Ska iallafall mysa till Solsidan!
här kommer två bilder på mig i mitt fluffie hair haha inte så snyggt men men seya! :)




bye bye!

Kommentarer
Postat av: eiralinnea

snygg äruu!

2011-02-13 @ 21:05:38
URL: http://eiralinnea.blogg.se/



Postat av: klara

badrummet? (:

2011-02-13 @ 21:58:44
URL: http://klaracecilia.blogg.se/



Postat av: Rebecka

haha sitter du på toan? :)

2011-02-13 @ 22:43:40



Postat av: rebecka

haha sitter du på toan? :)

2011-02-13 @ 22:44:39




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0